Ook cafés hebben een website nodig. Ze worden voornamelijk gebruikt om openingstijden en evenementen aan te kondigen, maar toch krijgen bezoekers ‘iets’ van de sfeer van een café mee. Daarom is fotografie meest belangrijk.

Foto’s doen geloven

Feitelijk is er weinig bijzonders aan een website van een café. Maar het kan gebruikt worden als centraal punt van waar berichten gedeeld worden. Of voor aankondigingen van evenementen. Of beide, nog beter. Maar hoe dan ook, de pagina met openeningstijden worden sowieso het meest gelezen. En dus kan je maar beter een goede indruk van je café geven: investeer in goede foto’s.

Eén pagina

Websites van horeca worden het meest bezocht op mobiele telefoons. Op mobiele telefoons is het vervelend om menu-items aan te klikken. Omdat menu-items altijd klein zijn. Daarom is het beter websites voor de horeca te maken met één, lange pagina.

Screenshots

What’s next?

Bezoek de website van De Drie Aapjes

Al genoeg gezien gezien, maar toch nog wat vragen? Neem dan contact op met Webtail.

Al overtuigd en wil je snel een nieuwe website? Kies dan voor het intake-formulier. Na telefonisch contact gaan we aan de slag. Misschien heb je dan morgen al een nieuwe website.

Portfolio

Een willekeurige greep uit onze projecten:

Promotie provincie Jiangsu

Jiangsu promotie

Promotie van de Chinese Provincie Jiangsu. Veel ondernemers die 'iets' in China willen doen, beginnen hun zoektocht op internet. Dan moet je wel gevonden kunnen worden. Bekijk →

Mastercircle Platform voor transitie©Webtail

Mastercircles

Mastercircle is een methode om complexe vraagstukken op te lossen met een groep deelnemers, een kwartiermaker, een opdrachtgever en een aantal masters. Bekijk →

Kienia Website

Kienia

Met een eigen, duidelijk herkenbare huisstijl kan je website jarenlang meegaan. Natuurlijk verandert de onderliggende techniek verdurend, maar daar weet Webtail wel raad mee Bekijk →

Genoeg gezien? Wat kunnen we voor je doen? Neem gerust contact met ons op.